071 576 3559 service@freekvanos.nl
Verstopping, storing of lekkage? Bel ons op 071 576 3559 24/7 service

artikel nefit patrickAan de introductie van de Nefit Easy ging een uitgebreide veldtest vooraf. Patrick Devilee, hoofd serviceafdeling van installatiebedrijf Freek van Os, deed eraan mee en vertelt over de kansen die hij als installateur ziet.

‘Onze wereld verandert razendsnel. Mobile devices zijn niet meer weg
te denken. Klanten willen zoveel mogelijk ontzorgd worden. Nefit heeft
dat goed begrepen en loopt met deze thermostaat absoluut voorop in
de markt. Bedieningsgemak, maatwerk op het gebied van comfort en
energiebesparing, je krijgt het als klant allemaal. En het feit dat wij met
de Easy direct storingsmeldingen doorgespeeld kunnen krijgen via de
app van onze klant is fantastisch. De klant kan bovendien toestemming
geven om meldingen rechtstreeks door te zetten. Daarmee kunnen wij
echte toegevoegde waarde op onze dienstverlening bieden. We kunnen
op afstand in de ketel kijken bij storingen en razendsnel reageren. Moet
de ketel alleen bijgevuld worden? Dat kan de klant zelf. Is er een urgent
probleem? Dan kunnen we direct uitrukken en weten vooraf al exact
wat een servicemonteur moet doen of welk onderdeel er vervangen
moet worden. Normaal gesproken ontdek je dat pas ter plekke. Ook
het op afstand uitlezen van het aantal branderstarts, het aantal branduren
et cetera maakt dat wij veel exacter onderhoud kunnen plannen. Dat
maakt dat wij zelf ons werk steeds efficiënter kunnen plannen en ook
dat is in het voordeel van de klant. Al met al bieden we dus steeds meer
maatwerk dankzij de Nefit Easy. Nefit speelt dus in op de wensen van
zowel de klant als de installateur.’

http://nefit-nl.resource.bosch.com/media/nefit/extranet_restricted/downloads/documentatie/warm_nederland/wn_september13.pdf